Media społecznościowe sposobem dotarcia do klientów

Jeszcze kilka lat temu każda szanująca się firma dążyła do stworzenia własnej strony internetowej, na której mogła przedstawić swoją ofertę, pochwalić się dotychczasowymi dokonaniami, a także ułatwić klientom kontakt poprzez np. formularze. Dzisiaj posiadanie strony internetowej to minimum, gdyż gwałtownie rosnąca popularność serwisów społecznościowych wymusiła na przedsiębiorcach zmianę sposobu kontaktu z klientami.

 

Coraz więcej firm zakłada swoje profile, które podlegają identycznym zasadom jak profile prywatne: można je polubić, można dodać je do kręgu swoich znajomych, polecić je kolejnym znajomym, codziennie umieszczać informacje (np. o aktualnej i gorącej promocji), a także w swobodniejszy sposób prowadzić dialog z innymi. Przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na zaistnienie w mediach społecznościowych są lepiej postrzegane przez klientów, którzy mogą lepiej poznać daną markę i szybciej się do niej przywiązać. Ciekawe akcje marketingowe stosowane w takich miejscach potrafią być o wiele skuteczniejsze od tych tradycyjnych. Co ważne, marketing w mediach społecznościowych nie wymaga dużych nakładów finansowych, a jedynie zaangażowania i pomysłowości.

Komentarze są zamknięte.